Archive for октомври, 2008

Анаболните препарати водят до агресивност и халюцинации

За анаболните препарати се пише отдавна и то предимно с отрицателен знак. Освен вредното влияние върху органите на тялото, според последни изследвания злоупотребата с анаболни cmepougu оказва дългосрочно влияние и върху главния мозък. Това важи с особена сила за тийнеджърите. Последиците обикновено са безпричинни прояви на агресивност, пристъпи на халюцинации, в отделни случаи се стига дори до параноя. Идводите са на американски учени от Бостън. Чрез опити с животни те успяват да докажат, че агресивността в резултат от приема на [...]

Read more...

Be the first to comment - What do you think?
Posted by admin - 31.10.2008 at 20:30

Categories: Живот и Здраве   Tags:

Нашите деца ще доживеят до 150 години

Съвременната медицина спокойно може да продължи човешкия живот до 150 години – ако, разбира се, човечеството не се самоунищожи по някакъв начин -с война, екологична катастрофа или пандемия, или не ни сполети космически катаклизъм. До този извод достигнали учени от Университета в Тексас. Анализирайки съвременните демографски показатели, изследователите обърнали внимание на факта, че още в наше време продължителността на живота в развитите страни се приближава към 90-100 години. Според специалистите това означава, че на теория можем да удължим продължителността на [...]

Read more...

Be the first to comment - What do you think?
Posted by admin - 31.10.2008 at 20:27

Categories: Новини   Tags:

Яйца на закуска помагат за отслабване

Като една от най-полезните храни, яйцето се оказва във фокуса на американско изследване. Учените са установили, че хората, страдащи от затлъстяване, могат да отслабнат два пъти по-бързо, ако съчетаят нискокалорийна диета (максимум 800 калории на ден) с консумацията на яйца на закуска. В експеримента са участвали 152 доброволци – мъже и жени на възраст от 25 до 60 години с наднормено тегло или с различна степен на затлъстяване. Участниците в изследването са били разделени на 4 групи. Две от групите [...]

Read more...

Be the first to comment - What do you think?
Posted by admin - 31.10.2008 at 20:26

Categories: Здравословно   Tags:

Млякото пази от рак

Съдържащите се в мляното калций и Витамин Д намаляват риска от раково заболяване с 60 на сто. Изводът е направен след 4-годишно проучване, в рамките на което са били изследвани над хиляда жени на възраст над 55 години. Те са били разделени на 3 групи. Първата е получавала добавки, съдържащи калций и витамин Д, втората – само калций, а третата – плацебо. В сравнение в контролната трета група рискът от ракови заболявания при първата е намалял а при втората – [...]

Read more...

Be the first to comment - What do you think?
Posted by admin - 31.10.2008 at 20:25

Categories: Живот и Здраве   Tags:

Колко пъти дневно да се яде, за да е добре за здравето

От Авицена и до наши дни препоръката е 2 пъти Всички знаят поговорката: „Закуската хапни сам, обяда раздели с приятел, а вечерята дай на врага си“. Замислим ли се, тя всъщност определя колко пъти да се храним на ден, за да не си навличаме здравословни проблеми. Авицена е от първите, дали препоръки за честотата на приеманата храна. В неговия „Канон за лекарската наука“ се препоръчва яденето да бъде 3 пъти на ден, но приемането на храната той разпределя така – [...]

Read more...

Be the first to comment - What do you think?
Posted by admin - 31.10.2008 at 20:22

Categories: Здравословно   Tags:

Следваща страница »